Pénztártagjaink elégedettsége fontos számunkra, így tagjaink érdekeiket, észrevételeit, valamint kifogásait is szem előtt tartva folyamatosan fejlesztjük szolgáltatásainkat és ügyfélkiszolgálásunk színvonalát.
Amennyiben a Pénztár eljárása, tevékenysége miatt úgy gondolja, mégis panaszt kíván tenni, úgy azt elektronikus úton, telefonon, vagy postai úton a Magyar Nemzeti Bank által rendszeresített formanyomtatvány segítségével is megteheti. Tovább az MNB oldalára.
Panaszkezelés menete
Panaszát nyilvántartásba vesszük, kivizsgáljuk, majd indokolással ellátott válaszunkat a panasz beérkezését követő 30 napon belül megküldjük Önnek.
Amennyiben panaszát elutasítottuk (esetleg nem válaszoltunk határidőben), vagy döntésünkkel Ön nem ért egyet, kérheti ennek felülvizsgálatát.
(A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező.)